Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Logistyka mediów, niestacjonarne (zaoczne), pierwszego stopnia

Ten program nie jest już aktywny (nie jest wyświetlany w katalogu i prawdopodobnie nie ma możliwości zapisania się na niego)

Informacje o programie studiów

Kod: NZ1-LM
Nazwa: Logistyka mediów, niestacjonarne (zaoczne), pierwszego stopnia
Tryb studiów: Niestacjonarne (zaoczne)
Rodzaj studiów: Pierwszego stopnia
Czas trwania: 3-letnie
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane w ramach wszystkich toków nauczania programu (w przypadku tego programu zdefiniowano tylko jeden możliwy tok nauczania). Kierunki: logistyka mediów
Kierunki, specjalności i specjalizacje poznawane tylko w ramach niektórych toków nauczania programu (związane z konkretnymi etapami). Kierunki do
wyboru:
logistyka mediów logistyka i marketing w mediach
logistyka mediów technologie informacyjne mediów
Jednostki organizacyjne oferujące ten program studiów Jednostki: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (od 1966) [ inne programy w tej jednostce ]

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Główny tok nauczania

Nie zdefiniowano standardowych toków nauczania

Pozostałe toki nauczania

Dodatkowe informacje

Warunki przyjęcia:

matura

Możliwe do uzyskania certyfikaty:
  • Licencjat na kierunku logistyka mediów
Uprawnienia zawodowe:

Absolwenci studiów będą dysponowali umiejętnościami niezbędnymi w każdej instytucji medialnej w zakresie logistyki. Ich wiedza będzie obejmowała wszystkie kluczowe problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw gazet i periodyków, stacji radiowych i telewizyjnych oraz nowych mediów - zastosowań technologii informacyjnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji cyfrowych materiałów medialnych. Dzięki zajęciom praktycznym absolwenci zdobędą podstawową wiedzę konieczną do samodzielnej konstrukcji usług niezbędnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji materiałów dziennikarskich oraz dostateczną wiedzy do eksperckich uzgodnień merytorycznych w tym zakresie. Ponadto absolwenci zdobędą wiedzę w zakresie: funkcjonowania mediów, public relations, zarządzania firmą medialną, w tym problem infrastruktury, bezpieczeństwa, zarządzania: kadrami, produkcją i zaopatrzeniem oraz finansami instytucji medialnej.

Dalsze studia:

studia drugiego stopnia

ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)