Marketing terytorialny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1900-8-MT-UR |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.6
|
Nazwa przedmiotu: | Marketing terytorialny |
Jednostka: | Wydział Geografii i Studiów Regionalnych |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe, zaoczne studia II stopnia GP, spec. Urbanistyka i regionalistyka Przedmioty obowiązkowe, zaoczne studia II stopnia, GP, spec. Urbanistyka i regionalistyka - sem. 1 |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi koncepcjami marketingu miejsc oraz zdobycie umiejętności konstruowania strategii promocji miejsca. |
Pełny opis: |
1. Marketing terytorialny - podstawowe pojęcia 2. Narzędzia marketingu terytorialnego 3. Cele strategiczne 4. Informacyjne podstawy marketingu 5. Analiza SWOT jednostki terytorialnej 6. Strategia promocji 7. Local branding |
Literatura: |
Andrzej Szromnik- Marketing terytorialny, Wydawnictwo Wolters Kluwer 2008, wyd.II Phillip Kotler - Marketing Essential, Prentice Hall, 1984. |
Efekty uczenia się: |
Znajomość podstawowych reguł marketingu terytorialnego, umiejętność konstruowania strategii marketingowej jednostki terytorialnej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ćwiczenia – aktywność na zajęciach + prace domowe. Wykład – strategia marketingowa jednostki terytorialnej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.