Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing terytorialny

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1900-8-MT-UR
Kod Erasmus / ISCED: 14.6 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0312) Politologia i wiedza o społeczeństwie Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Marketing terytorialny
Jednostka: Wydział Geografii i Studiów Regionalnych
Grupy: Przedmioty obowiązkowe, zaoczne studia II stopnia GP, spec. Urbanistyka i regionalistyka
Przedmioty obowiązkowe, zaoczne studia II stopnia, GP, spec. Urbanistyka i regionalistyka - sem. 1
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi koncepcjami marketingu miejsc oraz zdobycie umiejętności konstruowania strategii promocji miejsca.

Pełny opis:

1. Marketing terytorialny - podstawowe pojęcia

2. Narzędzia marketingu terytorialnego

3. Cele strategiczne

4. Informacyjne podstawy marketingu

5. Analiza SWOT jednostki terytorialnej

6. Strategia promocji

7. Local branding

Literatura:

Andrzej Szromnik- Marketing terytorialny, Wydawnictwo Wolters Kluwer 2008, wyd.II

Phillip Kotler - Marketing Essential, Prentice Hall, 1984.

Efekty uczenia się:

Znajomość podstawowych reguł marketingu terytorialnego, umiejętność konstruowania strategii marketingowej jednostki terytorialnej.

Metody i kryteria oceniania:

Ćwiczenia – aktywność na zajęciach + prace domowe.

Wykład – strategia marketingowa jednostki terytorialnej.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-ecc6baa60 (2025-01-09)