Spanish/advanced level (Język hiszpański - zaawansowany)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4219-FL202 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Spanish/advanced level (Język hiszpański - zaawansowany) |
Jednostka: | Ośrodek Studiów Amerykańskich |
Grupy: |
Przedmioty na studiach stacjonarnych II stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | hiszpański |
Rodzaj przedmiotu: | języki obce |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Poziom ponad średnio-zaawansowany (B2), zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Ksztacenia Językowego. |
Pełny opis: |
Celem kursu jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i kompetencji językowych. Studenci rozwiną zarówną bierną (teksty ze słuchu, czytanie), jak i czynną (mówienie, pisanie) znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2, poprzez lektury, nagrania, video, prezentacje. |
Literatura: |
Własne materiały dostarczone przez nauczyciela- -Moreno, Concha: Temas de gramática nivel superior. SGEL, 2008. -Castro, Francisca: Uso de la gramática española. Edelsa, 2002. -https://www.profedeele.es - Hiszpańskie gazety, youtube, itd. |
Efekty uczenia się: |
Po zakończeniu kursu student WIEDZA - zna struktury gramatyczne oraz słownictwwo odpowiadające poziomowi B2 według EOSKJ - zdaje sobie sprawę z istnienia różnych rejestrów w języku hiszpańskim - zna formy grzecznościowe stosowane w formalnej korespondencji - zdaje sobie sprawę ze znaczenia jakie ma znajomość języka hiszpańskiego dla studiowania kultury Ameryki Łacińskiej UMIEJĘTNOŚCI - potrafi komunikować się w sposób poprawny i płynny, wyrażając swoją opinię na tematy potoczne oraz związane z zagadnieniami, które studiował - potrafi napisać spójny i logiczny tekst w języku hiszpańskim na wiele tematów, (np. opis, relację, esej), - potrafi wytłumaczyć swój punkt widzenia, prezentując wady i zalety różnych rozwiązań - może rozmawiać w sposób płynny i spontaniczny z rodzimymi użytkownikami języka KOMPETENCJE SPOŁECZNE - ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętnościi rozumie potrzebę ciągłego szkolenia się i rozwoju zawodowego - potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role - rozpoznaje i rozwiązuje problemy związane z podjętym zadaniem |
Metody i kryteria oceniania: |
Na końcową ocenę ma wpływ aktywność na zajęciach w ciągu roku, wywiązywanie się z prac domowych – 25% Dwa testy śródsemestralne - 25% Egzamin końcowy – 50% Skala ocen: 61-69% - 3 70-74% - 3,5 75-82% - 4 83-88% - 4,5 89-94 - 5 95-100 - 5! |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN LEK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.