Proseminar: New Media in American Culture (Proseminarium: Nowe media w kulturze amerykańskiej)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4219-ZP017 |
Kod Erasmus / ISCED: |
08.9
|
Nazwa przedmiotu: | Proseminar: New Media in American Culture (Proseminarium: Nowe media w kulturze amerykańskiej) |
Jednostka: | Ośrodek Studiów Amerykańskich |
Grupy: |
Proseminaria dla studiów stacjonarnych I stopnia Przedmioty na stacjonarnych studiach I stopnia Przedmioty na stacjonarnych studiach I stopnia - 3 rok |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Poprzez podjęcie procesu badawczego, niniejszy kurs ma na celu przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej. W trakcie zajęć skupimy się na omówieniu tego co zawiera w sobie proces badawczy i tym samym jego kolejnych etapach. Nauczymy się jak szukać, ewaluować i wybierać odpowiednie źródła oraz jak sformułować i postawić tezę opartą na argumentach. Kurs ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi metodami prowadzenia badań używanymi w nowych mediach oraz naukach humanistycznych. Kwestie nieuczciwości akademickiej, plagiatu oraz właściwej dokumentacji źródeł będą szczególnie uwypuklone. |
Pełny opis: |
Poprzez podjęcie procesu badawczego, niniejszy kurs ma na celu przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej. W trakcie zajęć skupimy się na omówieniu tego co zawiera w sobie proces badawczy i tym samym jego kolejnych etapach. Nauczymy się jak szukać, ewaluować i wybierać odpowiednie źródła oraz jak sformułować i postawić tezę opartą na argumentach. Kurs ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi metodami prowadzenia badań używanymi w nowych mediach oraz naukach humanistycznych. Kwestie nieuczciwości akademickiej, plagiatu oraz właściwej dokumentacji źródeł będą szczególnie uwypuklone. |
Literatura: |
Kirszner and Mandell, Patterns for College Writing: A Rhetorical Reader and Guide Bailey, Academic Writing: A Handbook for International Students. Harvey, The Nuts and Bolts of College Writing. Booth et al., The Craft of Research. Turabian, A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu studenci: Wiedza znają specjalne wymagania stawiane pracom naukowym, znają procedury i normy rządzące procesem badawczym, znają różnice między naukowym i nienaukowym tekstem, źródłem, językiem, rozumieją kwestie uczciwości akademickiej i własności intelektualnej, Umiejętności potrafią zorganizować proces badawczy wiodący do napisania pracy licencjackiej, posiadają umiejętności niezbędne do oceny źródeł potrafią prowadzić spójny i logiczny wywód na piśmie, potrafią dokumentować pracę w stylu Chicago i uniknąć plagiatu, Kompetencje umieją zorganizować swój proces badawczy potrafią z szacunkiem oceniać pracę innych potrafią wysłuchać i odpowiedzieć na zarzuty krytyczne dotyczące swojej pracy |
Metody i kryteria oceniania: |
1 Obecność na zajęciach – 5% 2 Aktywny udział w zajęciach – 10% 3 Podstawowe elementy pracy licencjackiej – 85% -Bibliografia – 20% -Projekt badawczy – 20% -Plan pracy licencjackiej –15% -Wstęp do pracy licencjackiej – 30% |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.