Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [2500-SEM-MGR] Semestr letni 2021/22
Seminarium, grupa nr 86

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [2500-SEM-MGR]
Zajęcia: Semestr letni 2021/22 [2021L] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 86 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 16:00 - 17:30
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie lub ocena
Prowadzący: Małgorzata Nowak
Literatura:

Literatura będzie dobierana w zależności od ostatecznej decyzji dotyczącej zakresu tematycznego pisanej przez studenta pracy. Poniższe pozycje literatury dają natomiast orientację w obszarze, którego będą dotyczyły prace realizowane w ramach seminarium - zachowań konsumenckich, szczególnie z perspektywy procesów nieświadomych:

Stasiuk, K., Maison, D. (2014). Psychologia konsumenta. Warszawa: PWN.

Maison, D. Gregg, A. (2016). Capturing the Consumer’s Unconscious: Applying the Implicit Association Test in Consumer Research. In: C. Jansson-Boyd & M. Zawisza (Eds.). The International Handbook of Consumer Psychology.

Zakres tematów:

Planowane seminarium magisterskie będzie obejmowało szeroki obszar nieświadomych procesów konsumenckich, przede wszystkim w trzech obszarach postaw i zachowań: (a) żywieniowych; (b) ekologicznych; (c) finansowych. Projekty badawcze (eksperymenty) bedą dotyczyły wpływu komunikatów reklamowych (w wymienionych wyżej trzech obszarach) na postrzeganie produktów i usług.

Metody dydaktyczne:

Zajęcia bedą miały formę regularnych spotkań w ramach których będą realizowane kolejne obszary pracy magisterskiej: poszukiwanie literatury, formułowanie tematu pracy, tworzenie schematu badawczego i narzędzi, przeprowadzenie badania, analiza wyników, zasady pisania pracy. Podczas zajęć będą wykorzystywane różne formy pracy: przekazywanie informacji przez prowadzącego, krótkie wystąpienia studentów podsumowujące kolejne etapy pracy (max. 10 min.), dyskusja w grupie i dzielenie się doświadczeniami z kolejnych etapów pracy.

Uwagi:

Grupa 86

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-4652b4bdc (2024-02-29)

debug