Seminarium magisterskie [2500-SEM-MGR]
Semestr letni 2021/22
Seminarium,
grupa nr 86
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2500-SEM-MGR] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/22 [2021L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 86 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 16:00 - 17:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie lub ocena | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Nowak | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura będzie dobierana w zależności od ostatecznej decyzji dotyczącej zakresu tematycznego pisanej przez studenta pracy. Poniższe pozycje literatury dają natomiast orientację w obszarze, którego będą dotyczyły prace realizowane w ramach seminarium - zachowań konsumenckich, szczególnie z perspektywy procesów nieświadomych: Stasiuk, K., Maison, D. (2014). Psychologia konsumenta. Warszawa: PWN. Maison, D. Gregg, A. (2016). Capturing the Consumer’s Unconscious: Applying the Implicit Association Test in Consumer Research. In: C. Jansson-Boyd & M. Zawisza (Eds.). The International Handbook of Consumer Psychology. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Planowane seminarium magisterskie będzie obejmowało szeroki obszar nieświadomych procesów konsumenckich, przede wszystkim w trzech obszarach postaw i zachowań: (a) żywieniowych; (b) ekologicznych; (c) finansowych. Projekty badawcze (eksperymenty) bedą dotyczyły wpływu komunikatów reklamowych (w wymienionych wyżej trzech obszarach) na postrzeganie produktów i usług. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia bedą miały formę regularnych spotkań w ramach których będą realizowane kolejne obszary pracy magisterskiej: poszukiwanie literatury, formułowanie tematu pracy, tworzenie schematu badawczego i narzędzi, przeprowadzenie badania, analiza wyników, zasady pisania pracy. Podczas zajęć będą wykorzystywane różne formy pracy: przekazywanie informacji przez prowadzącego, krótkie wystąpienia studentów podsumowujące kolejne etapy pracy (max. 10 min.), dyskusja w grupie i dzielenie się doświadczeniami z kolejnych etapów pracy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Grupa 86 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.