Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Diploma Seminar [2104-UPIR-D5SEM] Semestr zimowy 2023/24
Seminarium, grupa nr 8

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Diploma Seminar [2104-UPIR-D5SEM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2023/24 [2023Z] (zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 8 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 18:30 - 20:00
sala 205
Budynek dydaktyczny - Krakowskie Przedmieście 3 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: (tylko po angielsku) 0
Limit miejsc: 6
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Justyna Płazińska
Literatura: (tylko po angielsku)

The literature will depend on topics of diploma theses of students and their needs.

Selected methodological literature:

Atkinson M.L., Lovet J., Baumgartner F.R., Measuring the Media Agenda, „Political Communication”, vol. 31 (2), p. 355–380

Bell S., Do We Really Need a New „Constructivist Institutionalism” to Explain Institutional Change?, British Journal of Political Science, 4/2011

Bennett A., Checkel J. T., Process Tracing: From Philosophical Roots to Best Practices, Simons Papers in Security and Development 2012, No 21

Campbell D. T., Stanley J. C., Experimental and Quasi-experimental Designs for Research, 1963

Checkel J. T., It’s the Process Stupid! Process Tracing in the Study of European and International Politics, Arena Working Papers 2005, No 26

De Fina A., Georgakopoulou A., Analyzing Narrative. Discourse and Sociolinguistic Perspectives, Cambridge University Press, Cambridge 2012

Hosmer D., Lemeshow S., Applied Logistic Regression, New York 2000

Kerlinger F. N., Foundations of Behavioral Research, 1986

Menard S., Applied Logistic Regression, Thousand Oaks 2002

Meyer Ch., Does European Union Politics Become Mediatized? The Case of the European Commission. Journal of European Public Policy no. 16, issue 7 2009, pp. 1047-1064

Mikhailouski V. S., ] The role of experiment in the development of political theory 2020

Reese S.D., Kook Lee J., Understanding the Content of News Media, [in:] H. A. Semetko, M. Scammell (eds.), The Sage Handbook of Political Communication, London 2012

V. Braun, V. Clarke 2006, Using thematic analysis in psychology, Qualitative Research in Psychology, 3:2, 77-101

Walgrave S., Nuytemans M., Soroka S., The Mass Media's Political Agenda-Setting Power, in Comparative Political Studies 41(6) 2007, pp.814-836

Walgrave S., Soroka, S., Nuytemans, M., The Mass Media’s Political Agenda-Setting Power: A Longitudinal Analysis of Media, Parliament, and Government in Belgium (1993 to 2000), Comparative Political Studies, 41(6) 2008, 814–836. https://doi.org/10.1177/0010414006299098

Young L., https://www.tandfonline.com/author/Soroka%2C+Stuart Soroka S., Affective News: The Automated Coding of Sentiment in Political Texts, Political Communication Volume 29/2012, pp.205 -231.

Zakres tematów: (tylko po angielsku)

The scope depends on the students' interests and individual research plans. However, the individual topics will fall under the umbrella themes: political systems, political power, political communication, party politics, electoral studies, political theories and history, international politics, transnational governance and integration, regional studies, international relation theories, European integration, EU polity, policies, politics, EU law, comparative politics, public administration, political economy and others.

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

Interactive lectures,students' presentations, games, simulations, analysis of texts (working both individually as well as in teams).

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Attendance (absence at max. 2 meetings allowed), active participation, presentation of a research design.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet DEMO.
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-ecc6baa60 (2025-01-09)