Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia dla doktorantów MSD - I rok 1800-2023Z-SZD-1S
| Opcje | ||||
|---|---|---|---|---|
| 1800-SZD-NP-DSW-EN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course is designed to introduce the doctoral students into the basic principles of educational designing: planning and conducting classes in the designated content area. Participants will also have the opportunity to practice giving feedback and managing the classroom. |
|
||
| 1800-SZD-NP-DSW |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Dydaktyka to ważny element działalności szkoły wyższej. Pozostając w nierozerwalnym związku z działalnością badawczą stanowi fundament akademickiej wspólnoty. Uprawianie nauki silnie oddziałuje na jakość dydaktyki i oczywiście dobrze prowadzone nauczanie powinno czerpać korzyści z badań. Istotnie zyskuje też powiązana z nauczaniem działalność badawcza. W miarę możności oba rodzaje działalności akademickiej powinny wzmacniać się wzajemnie.. Aby dydaktykę akademicką móc uznać za dobrą, konieczna jest nie tylko znajomość konkretnych technik, narzędzi i metod nauczania, ale przede wszystkim ciągła i świadoma refleksja nad celami i efektami kształcenia. Wymaga to stale podejmowanego wysiłku, aby zmierzając do realizacji celów korzystać z wiedzy na temat tego, jak ludzie się uczą i stosować zasady nauczania oparte na dobrych badaniach. |
|
||
| 1800-SZD-NP-ETWAR-3 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 1800-SZD-NP-ETWAR-2 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 1800-SZD-NP-ETWAR-4 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 1800-SZD-NP-ETWAR-1 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||