Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia z Modułu Rozwój osobowy i społeczny dziecka-SJ2 2300-2021Z-JPW-MROS

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Opcje
2300-J-MROSD-EF
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Problematyka przedmiotu dotyczy funkcji i roli edukacji fizycznej i zdrowotnej w procesie kształcenia oraz wychowywania dzieci i

młodzieży. Zajęcia są połączeniem warsztatów metodycznych i ćwiczeń praktycznych związanych z przygotowaniem zajęć ruchowych dla

najmłodszych oraz organizacją imprez sportowych. Tematyka dotyka również szans i problemów integracji, udziału dzieci z

niepełnosprawnością w kulturze fizycznej.

Strona przedmiotu
2300-J-MROSD-EI
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć z edukacji informatycznej w edukacji wczesnoszkolnej oraz wyposażenie ich w wiedzę, umiejętności i postawy pozwalające na prawidłowe wykorzystanie technologii komunikacyjno-informacyjnych w pracy z dziećmi.

Strona przedmiotu
2300-J-MROSD-EM
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem warsztatów jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi wiedzy o muzyce, zasad muzyki oraz metodyki prowadzenia zajęć muzycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

W toku własnych działań muzycznych , w oparciu o pięć form ekspresji muzycznej, takich jak: ruch z muzyką, śpiew, gra na instrumentach, słuchanie muzyki oraz różnorodne działania twórcze, studenci będą mieli możliwość rozwijania własnych umiejętności muzycznych w różnych aspektach: jako słuchacz, wykonawca i twórca. Zdobyte doświadczenie, wiedza i umiejętności pozwolą na bardziej wnikliwe poznanie i zrozumienie pojęć związanych z muzyką oraz ich wykorzystanie w przyszłej pracy z dziećmi.

Strona przedmiotu
2300-J-MROSD-EJ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Program zajęć zawiera teoretyczne i praktyczne aspekty koncepcji wychowania przez sztukę , stwarza okazje nie tylko dla wielostronnego rozwoju ekspresji i zdolności twórczych, ale także dla twórczej aktywności jako doświadczenia indywidualnego studenta. Program przygotowuje do rozwijania twórczych jednostek za sprawą spotkań ze sztuką , określanych jako :wychowanie do sztuki- kształtowanie wrażliwości na wartości estetyczne sztuki i otaczającego świata , a także rozwijania osobowości , pobudzania życia uczuciowego i wyobraźni

Będzie to: wyposażenie studentów w wiedzę metodyczną niezbędną do pobudzania twórczej aktywności dziecka, a także analiza treści programowych i konstruowanie scenariuszy zajęć plastycznych, z użyciem metody projektów edukacyjnych

Strona przedmiotu
2300-J-MROSD-ES
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach zajęć studenci i studentki nabędą podstawową wiedzę i umiejętności pozwalające im prowadzić zajęcia z edukacji obywatelskiej i patriotycznej, edukacji prawnej, edukacji prawnoczłowieczej, edukacji globalnej, edukacji wielo/międzykulturowej, edukacji antydyskryminacyjnej, edukacji ekonomicznej i edukacji do przedsiębiorczości.

Strona przedmiotu
2300-J-MROSD-EZ
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach zajęć poruszane treści ujęte są w czterech blokach tematycznych. Pierwszy koncentruje się wokół zagadnień zdrowia w tym współczesnych definicji zdrowia i czynników je warunkujących z uwzględnieniem interdyscyplinarnego i wielowymiarowego charakteru zdrowia. W drugim zawarto zagadnienia dotyczące terminologii edukacji zdrowotnej, cele i współczesne jej koncepcje teorie oraz modele. Treści w ramach trzeciego bloku uwzględniają specyfikę prowadzenia edukacji zdrowotnej w środowisku przedszkolnym i szkolnym z uwzględnieniem podstawowych jej założeń, zasad organizacji i realizacji. Ostatni blok obejmuje wybrane zagadnienia szczegółowe wchodzące w zakres edukacji zdrowotnej dotyczące różnych sfer zdrowia człowieka.

Strona przedmiotu
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0