Przedmioty w rejestracji Rejestracja na wykłady MNP i Moduł , 2 rok, mgr-tylko PED 2300-2021Z-MNP-W
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
2300-MNP-A |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studentów w podstawową wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne w pracy andragoga, które jednocześnie stanowią podstawę do samokierowanego uczenia się. |
|
||
2300-MNP |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zaprezentowanie i przybliżenie studentom zagadnień z zakresu pedagogiki ogólnej, szczególnie cywilizacyjno-kulturowych uwarunkowań kształtowania się tożsamości pedagogiki, wielości perspektyw oraz złożonych relacji między teorią a praktyką pedagogiczną. Drugim celem jest wyposażenie studentów w podstawową wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne w pracy andragoga, które jednocześnie stanowią podstawę do samokierowanego uczenia się. Celem trzecim jest zaznajomienie studentów z podstawowymi problemami współczesnej edukacji w pryzmacie systemów oświatowych w wybranych krajach na świecie oraz przeprowadzenie analizy konstrukcji i funkcjonowania systemów szkolnych i oświatowych w kontekście przemian historycznych, społecznych, demograficznych, ekonomicznych oraz oczekiwań i potrzeb wychowawczo-edukacyjnych w wybranych krajach na świecie. |
|
||
2300-MNP-PO |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają na celu zaprezentowanie i przybliżenie studentom zagadnień z zakresu pedagogiki ogólnej, szczególnie cywilizacyjno-kulturowych uwarunkowań kształtowania się tożsamości pedagogiki, wielości perspektyw oraz złożonych relacji między teorią a praktyką pedagogiczną. |
|
||
2300-MNP-PP |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zaznajomienie z podstawowymi problemami współczesnej edukacji w pryzmacie systemów oświatowych w wybranych krajach na świecie. Przeprowadzenie analizy konstrukcji i funkcjonowania systemów szkolnych i oświatowych w kontekście przemian historycznych, społecznych, demograficznych, ekonomicznych oraz oczekiwań i potrzeb wychowawczo-edukacyjnych w wybranych krajach na świecie. Zagadnienia omówione podczas wykładów są przedmiotem szczegółowej analizy i pogłębionej refleksji podczas konwersatoriów. |
|
||