Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia z modułu specjalnościowego i praktyki- 3 rok SJ PPiW 2300-2021l-SJ-3-S
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
2300-J-MPPU-EM |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami związanymi z rozwojem i kształtowaniem pojęć oraz umiejętności matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
|
||
2300-J-MPNJA-JAWN |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs ma na celu przygotowanie nauczyciela wczesnoszkolnego do prowadzenia zajęć po angielsku w czasie nauczania języka angielskiego. Studenci rozszerzają swój warsztat nauczyciela poprzez pracę nad swoim własnym językiem. W czasie trwania kursu pogłębiają swoje umiejętności językowe dotyczące pracy w klasie, budując swoją świadomość językową, jak również ćwicząc język występujący w najczęściej spotykanych formach pracy z dziećmi. Celem kursu jest wypracowanie wysokiej poprawności językowej w zakresie języka angielskiego nauczanego we wczesnej edukacji. |
|
||
2300-J-MPRO2-LPE2 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci/tki obserwują zajęcia w przedszkolu i klasach I-III szkoły podstawowej oraz poddają krytycznej refleksji obserwowane sytuacje edukacyjne i wychowawcze. |
|
||
2300-J-MPNJA-MNJA |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach kursu studenci poszerzają swoją wiedzę teoretyczną, obejmującą takie zagadnienia jak nauczanie sprawności językowych, nauczanie słownictwa i wymowy, indywidualizacja nauczania, role pełnione przez nauczyciela języka angielskiego, umiejętność kierowania procesem nauczania i uczenia się oraz przyswajania języka w klasie szkolnej. |
|
||
2300-J-MPPU-OS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentek i studentów z zasadami oceniania szkolnego w aspekcie socjologicznym, psychologicznym i pedagogicznym. Główne zagadnienia to: - charakterystyka oceniania jako rodzaju interakcji społecznej - uwarunkowania i konsekwencje procesu oceniania, - zadania i funkcje oceniania, - opisywanie osiągnięć uczniów w kształceniu zintegrowanym. 1. Ocenianie szkolne jako system wspierania procesu dydaktycznego. 2. Zadania i funkcje oceniania. 3. Uwarunkowania i konsekwencje procesu oceniania. 4. Opisywanie osiągnięć szkolnych w klasach. |
|
||
2300-J-MPPU-TUM |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studentów i studentek w wiedzę oraz umiejętności pozwalające na skuteczną pomoc dzieciom, które nie radzą sobie na zajęciach z edukacji matematycznej. Treści przedmiotu koncentrują się wokół zagadnień związanych z dostrzeganiem, interpretowaniem niepokojących zachowań dzieci w uczeniu się matematyki oraz planowaniem i wdrażaniem skutecznych działań zaradczych. Przedmiot nawiązuje do zagadnień z zakresu metodyki edukacji matematycznej, pokazując studentom i studentkom w jaki sposób można dostosować proces uczenia się pojęć matematycznych do dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
|
||