Przedmioty w rejestracji Rejestracja na Moduł specjalnosciowy 2, 2 rok PWCZ+Terapia 2300-2022L-PWTP-2
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2022L | |||||
2300-MS2-PWT-ATM-H |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dostarcza wiedzy na temat alternatywnych metod wykorzystywanych w terapii pedagogicznej. Wśród nich znalazły się hortiterapia (terapia ogrodem z elementami hydroterapii, litotetapii i silwoterapii), zooterapia (w tym dogoterapia, felinoterapia, hipoterapia, alpakoterapia), bajkoterapia (z wykorzystaniem bajek relaksacyjnych, psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych). |
|
|||
2300-MS2-PWT-AMT-M |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykorzystanie muzyki w psychoprofilaktyce i terapii. Wpływ muzyki na procesy neurofizjologiczne, układ wegetatywny, emocje, proces myślenia i psychomotorykę człowieka. Pośrednicząca rola muzyki oraz prostych instrumentów perkusyjnych w nawiązywaniu kontaktu ze swoim „ja” oraz w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Muzykoterapia percepcyjna i aktywna oraz ich zastosowanie w pracy pedagogicznej i w terapii. Muzykoterapia dziecięca. Terapeutyczne możliwości muzyki i działań muzycznych w wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci z problemami rozwojowymi. |
|
|||
2300-MS2-PWT-AMM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2300-MS2-PWT-MW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy ze specyfiką rozwoju małego dziecka w różnych sferach tj umysłowej, percepcyjnej, motorycznej i emocjonalno - społecznej. Przedmiot dostarcza zarówno wiadomości jak i wyposaża w umiejętności pozwalające interpretować ewentualne nieprawidłowości w rozwoju dziecka, określać ich źródło i wytyczyć sposoby postępowania tak terapeutycznego jak i profilaktycznego. Treści przedmiotu służą zapoznaniu słuchaczy z metodami wspierania rozwoju małego dziecka w różnych obszarach, ale z akcentem na wpływy o charakterze holistycznym. |
|
|||
2300-MS2-PWT-OP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przygotowuje studentów od strony teoretycznej oraz praktycznej do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Akcent położony jest na warstwę organizacyjną takiej pomocy. Studenci poznają strukturę i sposoby organizowania zajęć terapeutycznych . Uczą się też projektowania indywidualnych programów terapeutycznych dla uczniów wymagających wsparcia. Program zapoznaje słuchaczy m. in. z zasadami organizacji oddziaływań terapeutycznych. |
|
|||
2300-MS2-PWT-PDZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot dostarcza przede wszystkim wiedzy na temat sposobów wyróżniania z grupy i diagnozowania dzieci zdolnych przez nauczyciela i metod oraz zasad postępowania z nimi w procesie edukacyjnym. Treści przedmiotu pozwalają też poznać wybrane organizacje zajmujące się wspieraniem dziecka zdolnego oraz sposoby ich postępowania służące rozwojowi dzieci zdolnych. |
|
|||
2300-MS2-PWT-TU |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przygotowuje studentów do pracy w szkole w charakterze osoby wspierającej funkcjonowanie dzieci w wieku wczesnoszkolnym.Treści przedmiotu wyposażają słuchaczy w wiedzę teoretyczną, jaki i praktyczne umiejętności dotyczące tutoringu. Szczególny nacisk położony jest na umiejętności pozwalające efektywnie wspierać dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych w różnych sytuacjach szkolnych. |
|
|||