Przedmioty w rejestracji Rejestracja na wykłady Modułu Biomed. i Psychol. podstaw..., 1 rok jednolite 2300-2022Z-J-MBI-W
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022Z - Semestr zimowy 2022/23 2022 - Rok akademicki 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2022Z | 2022 | |||||
2300-J-MBPPP-BP1-W | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem jest przekazanie wiedzy o: biologicznych mechanizmach zachowania i uczenia się, rozwoju fizycznym, motorycznym człowieka i jego zaburzeniach; problemach zdrowotnych, higienie pracy i wypoczynku, środowisku nauczania i zdrowiu nauczycieli. Pomoc studentom w nabywaniu kompetencji do: poznawania siebie, rozumienia potrzeb biologicznych i zdrowotnych w różnych okresach życia, tworzenia w miejscy pracy i nauki zdrowego i bezpiecznego środowiska. |
|
|||
2300-J-MBPPP-PR-W | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele: Przekazanie wiedzy o: a) klasycznych i współczesnych teoriach rozwoju człowieka oraz ich wartościach aplikacyjnych, co umożliwi studentom krytyczną ocenę teorii i pomoże twórczo z nich korzystać; b) obszarach rozwojowych oraz etapach rozwoju od okresu prenatalnego do późnej starości. Pomoc studentom w nabywaniu kompetencji do: a) obserwowania sytuacji i zdarzeń pedagogicznych, analizowania ich z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej oraz proponowania rozwiązania problemów; b) rozpoznawania potrzeb, możliwości i uzdolnienia dzieci lub uczniów oraz projektowania i prowadzenia działań pedagogicznych, a także planowania, realizowania i oceniania spersonalizowanych programów kształcenia i wychowania; c) posługiwania się uniwersalnymi zasadami i normami etycznymi w działalności zawodowej, kierując się szacunkiem dla każdego człowieka. |
|
|||