Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji Rejestracja na konwersatoria Modułu Badań Humanist 1 rok II stopień 2300-2022Z-MBH-K

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Opcje
2300-MBH-FE-K
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia poświęcone współczesnym tendencjom interpretacyjnym dotyczącym relacji między filozofią a edukacją. Problematyka filozofii edukacji zostaje ukazana na podstawie lektur filozoficznych, których pedagogiczne znaczenie wyznaczają rozważania m.in. następujących zagadnień: pojęcie rozumienia a wychowanie; dialog a pedagogika; słowo a dyskurs edukacyjny; tekst jako kontekst interpretacyjny w pedagogice; działanie a refleksja o wychowaniu; starożytność a namysł o współczesności; rozumienie dziejów jako wyzwanie dla filozofii edukacji.

Strona przedmiotu
2300-MBH-WKP-K
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest przedstawienie założeń teoretycznych oraz nakreślenie profilu wybranych stanowisk we współczesnej pedagogice, z uwzględnieniem wybranych kategorii, łączących je zależności, różnic w ich interpretacji zależnych od teoretycznego kontekstu.

Strona przedmiotu
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)