Uniwersytet DEMO - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE II STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-M-DM-D3-PRM

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z
2700-M-DM-D3KOSP-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot poświęcony jest zintegrowanej komunikacji marketingowej. Interdyscyplinarność obszaru zostaje nakreślona w oparciu o fazy rozwoju (wg Keller i Kotler, 2006 oraz Batra i Keller 2016) jako marketing holistyczny skoncentrowany na konsumencie. Odbiorca wielowymiarowego komunikatu, hołdujący określonym wartościom podmiotem działań instytucji, często partnerem organizacji. Tworzenie marki jest analizowane jako proces społeczny, omawiane są najnowsze trendy w komunikacji marketingowej wraz z towarzyszącymi im kreatywnymi narzędziami, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru public relations.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D3LAPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D3MAME-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 60 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu praktyczne zastosowanie wiedzy teoretycznej. Studenci pracują w grupach, tworząc od podstaw swój własny produkt medialny, wyceniając go, planując jego dystrybucję oraz promocję.

Strona przedmiotu
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-4652b4bdc (2024-02-29)

debug