Przedmioty w rejestracji Studia 2. st. - rejestracja na logopedyczne seminaria dla I roku - LOiK 3007-2024-SEM1-LOG
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024 | |||||
3007-L1S1OJ2 |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Student uzgadnia z prowadzącym szczegółowy temat pracy i prezentuje kolejne jej fragmenty. Prowadzący wyjaśnia wątpliwości studenta dotyczące: 1. wymogów merytorycznych i redakcyjnych dotyczących prac magisterskich; 2. sposobu prowadzenia badań logopedycznych na wybrany temat; 3. prezentacji przebiegu i wyników badania w formie pisemnej. Tematyka pracy dotyczy jednego z neurogennych zaburzeń mowy: afazji, dyzartrii, niedokształcenia mowy u osób z niepełnosprawnością intelektualną, niedokształcenia mowy u osób z autyzmem. Student prowadzi badania i pisze pracę samodzielnie, a prowadzący jedynie udziela mu stosownych wskazówek. |
|
|||
3007-L1S1NS2 |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium jest metodologiczne i merytoryczne przygotowanie prac magisterskich z zakresu diagnozowania i terapii zaburzeń mowy u dzieci. Wspólnym nurtem spotkań będzie prezentacja aparatu pojęciowego używanego do opisu zaburzeń oraz prezentacja metod postępowania w różnych typach zaburzeń. W ramach spotkań przewidziane są wystąpienia uczestników prezentujących przeczytaną literaturę oraz fragmenty przygotowywanych prac. |
|
|||