Przedmioty w rejestracji Rejestracja na zajęcia w semestrze zimowym 2023/24- 2 rok - studia stacjonarne pierwszego stopnia 3302-2023Z-S1-2
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
3302-ASN2c-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć szczegółowo omawiana jest struktura syntaktyczna niemieckich wypowiedzeń. Studenci poznają poszczególne części zdania oraz rodzaje zdań złożonych współrzędnie i podrzędnie. |
|
||
3302-ASN2w-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia poświęcone są wybranym zagadnieniom z zakresu składni języka niemieckiego. |
|
||
3302-HN2w-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przegląd wybranych zagadnień politycznych, społecznych i kulturowych krajów niemieckojęzycznych w ujęciu diachronicznym od początków do końca II wojny światowej. |
|
||
3302-KZ2cw-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Historia sztuki niemieckiego obszaru językowego (główne tendencje w rozwoju, centra, artyści, dzieła). |
|
||
3302-KZ2w-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład poświęcony jest syntetycznemu przedstawieniu zasadniczych etapów w rozwoju kultury i sztuki na niemieckim obszarze językowym z uwzględnieniem takich aspektów problematyki, jak główne tendencje, centra, artyści i dzieła. |
|
||
3302-LN2w-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład prezentuje kluczowe dzieła i zagadnienia z zakresu niemieckojęzycznej literatury współczesnej. |
|
||
3302-PE2nb-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. System oświaty 2. Rola nauczyciela i koncepcja pracy nauczyciela 3. Wychowanie w kontekście rozwoju 4. Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej nauczyciela 5. Sytuacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 6. Zasady pracy z uczniem z trudnościami w uczeniu się 7. Doradztwo zawodowe |
|
||
3302-DY2w-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład obejmuje następujące treści: 1. Dydaktyka jako subdyscyplina pedagogiczna 2. Klasa szkolna jako środowisko edukacyjne 3. Współczesne koncepcje nauczania i cele kształcenia 4. Zagadnienie lekcji jako jednostki dydaktycznej 5. Projektowanie działań edukacyjnych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz szczególnych uzdolnień uczniów 6. Sposoby i znaczenie oceniania osiągnięć szkolnych uczniów 7. Język jako narzędzie pracy nauczyciela |
|
||
3302-PN2-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter ogólny i służą wyuczeniu i wyćwiczeniu umiejętności ustnego i pisemnego komunikowania się w obrębie różnych obszarów tematycznych z życia osobistego i zawodowego. |
|
||
3302-PW2sz3-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminariów wybieralnych jest zaznajomienie studentów z podstawowymi pojęciami związanymi z językiem niemieckim, jego nauczaniem oraz kulturą i literaturą krajów niemieckojęzycznych. |
|
||
3302-PPED2nb-Z |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia poświęcone refleksji nad treściami wprowadzonymi na wykładzie z psychologii dla nauczycieli oraz analizie wybranych zagadnień z psychologii poprzez dyskusję inspirowaną wskazaną lekturą i przykładami z realnych sytuacji szkolnych i przedszkolnych. Omawiane zagadnienia uwzględniają: 1. Podstawowe pojęcia psychologii. 2. Proces rozwoju ucznia w okresie dzieciństwa, adolescencji i wczesnej dorosłości. 3. Teoria spostrzegania społecznego i komunikacji. 4. Proces uczenia się. 5. Zagadnienia autorefleksji i samorozwoju nauczyciela. |
|
||