Przedmioty w rejestracji Rejestracja na moduł dydaktyczny w semestrze zimowym 3305-MD-2023
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023 | |||||
3305-DJH2-MD-2U | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs dydaktyki języka hiszpańskiego na poziomie szkolnictwa podstawowego w klasach wyższych w zakresie przygotowania do wykonywania pracy nauczyciela języka hiszpańskiego będący częścią programu kształcenia przygotowującego do zawodu nauczyciela języka hiszpańskiego. |
|
|||
3305-DJH3-MD-2U | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kurs dydaktyki języka hiszpańskiego na poziomie szkolnictwa podstawowego w klasach wyższych w zakresie przygotowania do wykonywania pracy nauczyciela języka hiszpańskiego będący częścią programu kształcenia przygotowującego do zawodu nauczyciela języka hiszpańskiego. |
|
|||
3305-PD1-2U | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyki skierowane są dla studentów II roku II cyklu Modułu Dydaktycznego, którzy chcą zdobyć umiejętności metodologiczne i dydaktyczne, aby uczyć Języka Hiszpańskiego/Portugalskiego jako Języka Obcego w przyszłości. Program: Student musi zrealizować praktyki z zakresu przygotowania dydaktycznego po 60 godzin w I i II semestrze. Musi poprowadzić (samodzielnie) z tych 120 godzin rocznych przynajmniej 1/3 godzin lekcyjnych, tj. 40 godz. Pozostałe to godziny obserwacyjne (80 godzin). W celu rozliczenia praktyk student musi wypełnić Dziennik Praktyk oraz Sprawozdanie z odbytej studenckiej praktyki dydaktycznej. W ramach tych praktyk studenci mają możliwość zapoznania się z praktycznymi aspektami nauczania języka hiszpańskiego/portugalskiego młodzieży oraz specyfiką zawodu nauczyciela. |
|
|||
3305-PPP-MD-U | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyki odbywają się w szkołach podstawowych lub ponadpodstawowych, za ich organizację i przebieg odpowiedzialny jest nauczyciel akademicki (opiekun praktyk) oraz opiekun szkolny (nauczyciel języka portugalskiego). 30-godzinna praktyka psychologiczno-pedagogiczna to praktyka o charakterze hospitacyjno-uczestniczącym, odbywająca się w trakcie roku akademickiego, równolegle z zajęciami dydaktycznymi na uczelni. Nadrzędnym celem praktyk psychologiczno-pedagogicznych jest zdobywanie doświadczenia związanego z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu psychopedagogiki z rzeczywistością pedagogiczną. Praktyka jest zintegrowana z realizacją zajęć z zakresu psychopedagogiki. |
|
|||
3305-PSW-MD-1U | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
- Moduł dydaktyczny dla 1 roku studiów 2 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
- Plan specjalności brazylijskiej 1 rok 2 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
- Plan specjalności brazylijskiej 3 rok 1 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
- Plan specjalności hiszpańskiej 1 rok 2 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
- Plan specjalności hiszpańskiej 3 rok 1 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
- Plan specjalności latnoamerykańskiej 1 rok 2 stopnia (Instytut Studiów Iberyjskich i Iberoamerykańskich)
Skrócony opis
Podstawowym celem warsztatów jest ćwiczenie umiejętności psychologicznych potrzebnych do efektywnego podejmowania zadań wynikających z zawodu nauczyciela takich jak: - korzystanie z szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych, również w sytuacjach konfliktowych; - rozpoznawanie i rozumienie procesów rozwojowych w obszarach poznawczym, emocjonalnym i społecznym; dostosowywanie własnych oddziaływań dydaktycznych do etapu rozwojowego uczniów i uczennic; - poszerzanie samoświadomości w odniesieniu do roli nauczyciela/nauczycielki; refleksja nad własnymi strategiami pracy z grupą uczniów i rodziców oraz współpracy z innymi specjalistami. |
|
|||