Przedmioty w rejestracji Registration for ERASMUS students - winter semester 2020/2021 4003-CE2020Z-ERASMUS
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020Z - Semestr zimowy 2020/21 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2020Z | |||||
4003-CEE-ERASMUS-OG |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-EUL-ERASMUS-OG |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel kursu: Analiza zmian zachodzących na rynku pracy w Unii Europejskiej w XXI wieku (edukacja, innowacje, automatyzacja, czwarta rewolucja przemysłowa, kluczowe umiejętności, przyszłość unijnego rynku pracy) Adresatami kursu mogą zostać studenci wszystkich kierunków i specjalności. Zalecana podstawowa wiedza o Unii Europejskiej. |
|
||
4003-PCH-ERASMUS-OG |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Współczesna historia Polski i stosunki polsko-tureckie I wojna światowa (1914–1918) dwudziestolecie międzywojenne (1918–1939) II wojna światowa (1939–1945) okres powojenny (od 1945) okres (od lat 1945–1947 do lat 1989–1991) okres (od 1991) i niepodległość i wejście do UE Powody odejścia od ustroju socjalistycznego. Walka o wolną Polskę. Rok 2004 – wejście Polski do Unii Europejskiej. Stosunki polsko-tureckie, rozwój po 1989 r. |
|
||
4003-EUW-ERASMUS-OG |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The 15-hour course (7 sessions) aims to present and discuss the main challenges for the western world in XXI century. Special attention will be given to the EU and its relations with the most important global players with possible scenarios for the future. Moreover, the students will discuss the consequences of the Forth Industrial revolution for the political practice and public sphere. |
|
||